شماره تماس: 02122500600

وستینگھاوس

تعمیر یخچال آمریکایی وستینگهاوس اگرچه مشکل اما، قابل انجام است به شرط آنکه تیم تعمیرات متخصص باشند. بیش از 50 سال سابقه درخشان گویای تخصص و تجربه‌ی بالای تیم تعمیراتی مدرن تکنیک است. آنچه عملکرد ما را از سایر فعالان این حوزه متمایز کرده، استفاده از قطعات اصل در روند تعمیرات، اعزام سریع نیرو، دستمزد پایین و کیفیت بالای تعمیرات است. بنابراین شما می‌توانید تنها با برقراری تماس با تیم پشتیبانی 24 ساعته ما، اقدام به تعمیر یخچال وستینگهاوس خود کنید.

تعمیر یخچال وستینگهاوس

تماس با شمال تهران

۰۲۱-22500600

تماس با شرق تهران

021-77081090

تماس با غرب تهران

021-88566359

تماس با جنوب تهران

021-55102370

تماس با نمایندگی وستینگھاوس

شماره تماس پشتیبانی و مشاوره

ارسال کارشناس در سریع‌ترین زمان ممکن به محل کار یا منزل شما

تعمیر یخچال وستینگهاوس

 

تعمیر یخچال‌ وستینگهاوس

امروزه وقتی صحبت از برندهای معتبر خارجی به میان می‌آید نام برند وستینگهاوس(westinghouse) خوش می‌درخشد. این برند آمریکایی در حوزه ساخت و عرضه انواع لوازم خانگی به خصوص یخچال فعال است. کیفیت بالای محصولات این برند موجب افزایش مشتریان آن در سراسر جهان از جمله ایران شده است. اما وسایل برقی همچون یخچال به دلیل استفاده مستمر و بدون وقفه در معرض خرابی‌های بی‌شماری قرار دارند. قیمت یخچال وستینگهاوس به دلیل نوسانات ارزی به قدری بالا است که در صورت خرابی، بسیاری تعمیر را به خرید مجدد ترجیح می‌دهند. تعمیر یخچال وستینگهاوس امری تخصصی و مستلزم دانش و تجربه است.

برند وستینگهاوس، یخچال‌هایی را تولید کرده است که امروزه در سراسر جهان، مشتریان بسیار زیادی دارد. همچنین باید بگوییم که در کشور ایران نیز، افراد بسیار زیادی به دلیل اصل بودن قطعات این یخچال‌ها، ترجیح می‌دهند از آنها استفاده کنند. حال ما در این مطلب قصد داریم در مورد خرابی‌هایی که ممکن است در این یخچال‌ها رخ دهد صحبت کنیم و نحوه مشورت با تعمیرگاه یخچال وستینگ هاوس را به شما عزیزان بگوییم.

در همین ابتدا باید بگوییم که تعمیر یخچال وستینگ هاوس نیاز به دانش فنی تخصصی دارد. بنابراین دقت داشته باشید که اگر در مورد یخچال‌های این برند و قطعات آنها، اطلاعات کافی ندارید، در زمان بروز هر گونه خرابی در یخچال و اقدامی انجام ندهید و برای رفع مشکل بوجود آمده، از افرادی کمک بگیرید که توانایی و مهارت تعمیر یخچال‌ وستینگ هاوس را دارند. در ادامه‌ ابتدا در مورد مشکلاتی که ممکن است در این یخچال‌  رخ دهد، صحبت می‌کنیم و پس از آن در مورد تعمیر یخچال وستینگهاوس، توضیحات کاملی را ارائه می‌دهیم. اگر شما نگران ساید خود اینجا هستید توصیه میکنیم  تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس را مطالعه کنید.

 

مشکلات رایج در یخچال وستینگهاوس

تعمیر یخچال وستینگهاوس اگرچه امری تخصصی است اما آشنایی با خرابی‌های متداول آن می‌تواند به تشخیص سریع مشکل کمک کند. بدون شک تشخیص سریع از بروز مشکلات جبران ناپذیر جلوگیری به عمل می‌آورد. از جمله ایرادهای متداول یخچال وستینگهاوس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن یخچالیکی از مواردی که ممکن است یخچال وستینگهاوس را با مشکل روبرو کند، روشن نشدن آن است. اصولا این مشکل به فیوز و سیم متصل به برق مرتبط می‌شود. کارشناس و تکنسین‌ها با بررسی این بخش‌ها می‌توانند مشکل را ریشه‌یابی و مرتفع کند. در بیشتر موارد با بررسی فیوز و سیم متصل به برق، مشکل روشن نشدن یخچال رفع خواهد شد. (دقت کنید که بهتر است در صورتی که امکانات کامل ایمنی را ندارید خودتان دست به کار نشوید)
  • گرم شدن یخچال: گرم شدن یخچال وستینگ هاوس از دیگر مشکلات متداولی است که ممکن است رخ دهد. برای برطرف کردن این مشکل در قدم اول لازم است که ترموستات مورد بررسی قرار گیرد. اگر مشکل به این بخش مربوط نبود لازم است لوله مویین بررسی شود. کثیف شدن این لوله در طول زمان منجر به گرم شدن یخچال می‌شود. گاهی اوقات ممکن است مشکل رخ داده به هیچکدام از موارد ذکر شده مربوط نباشد و با خاموش کردن یخچال و استراحت کمپرسور مرتفع شود.
  • برفک زدن یخچال به صورت مداوم: رایجترین مشکلی که ممکن است برای یخچال وستینگهاوس رخ دهد، برفک زدن آن است. تعمیرکاران تعمیر یخچال وستینگهاوس با مشکل برفک زدن یخچال، بیشتر از مشکلات دیگر روبرو می‌شوند. برای برطرف کردن این مشکل لازم است میزان برق مصرفی یخچال بررسی شود. این مشکل ممکن است به المنت یا سیستم تایمر برفک مربوط باشد یا دچار خرابی شده باشد. در برخی اوقات خرابی لاستیک یا درب یخچال و عدام بسته شدن مناسب درب یخچال با برفک زدن زیاد نشان می‌دهد. اگرچه تعویض لاستیک از نظر عموم مردم در دسته‌ی کارهای ساده و ابتدایی قرار می‌گیرد اما برای یخچال‌های وستینگهاوس این امر کاملا تخصصی است. بنابراین لازم است تعویض لاستیک به تعمیرکار یخچال وستینگهاوس سپرده شود. زیرا انجام این کار نیاز به دانش تخصصی دارد.
  • نشت آب از جمله مشکلات دیگری است که تعمیر یخچال وستینگهاوس را الزامی می‌کند. در این راستا لازم است که از خدمات شرکت مدرن تکنیک کمک گرفته شود زیرا تشخیص محل نشت و علت آن امری تخصصی است که هر کسی  از عهده آن برنمی‌آید.
  • خرابی برد یخچال وستینگهاوس منجر به اختلال در عملکرد این دستگاه می‌شود. بنابراین بروز مشکل در این بخش، تعمیر آن را الزامی می‌کنند زیرا کوچکترین سهل‌انگاری با عواقب جبران‌ناپذیری همراه است.
  • گاهی مشکل یخچال وستینگهاوس به یخساز آن مربوط می‌شود. مشکلات مربوط به این بخش بسیار گسترده است بنابراین در هنگام بروز این مشکل باید از خدمات مدرن تکنیک به عنوان یک مرجع تخصصی کمک گرفته شود زیرا تشخیص به موقع و سریع آن از بروز مشکلات جدی‌تر جلوگیری می‌کند.

​نشت کردن آب، خرابی برد یخچال، خرابی لاستیک درب یخچال، کار نکردن درست یخساز نیز از ایراداتی است که ممکن است در یخچال‌های وستینگ هاوس بوجود آید و برای رفع تمامی این مشکلات، به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که با نمایندگی وستینگهاوس مدرن‌تکنیک تماس گرفته و از تکنسین‌های متخصص جهت رفع هر کدام از این مشکلات کمک بگیرید.

ارورهای یخچال وستینگهاوس

تعمیر یخچال وستینگهاوس در تهران تنها به مشکلات بزرگ و جدی محدود نمی‌شود. گاهی اوقات برطرف کردن برخی از ارورها نیز نیازمند عملیات تخصصی است. در ادامه به برخی از ارورهای متداول یخچال وستینگهاوس اشاره می‌شود.

  • ارور EF: این ارور بروز مشکل در موتور فن را نشان می‌دهد.
  • ارور SY-CF: بروز این ارور گویای این امر است که ارتباط بین کنترل اصلی و صفحه ‌نمایش قطع شده است.
  • ارور SY-EF: از کار افتادن فن اواپراتور خود را با این ارور نشان می‌دهد.
  • ارور E1: این خطا به مشکل سنسور اواپراتور مربوط است.

موارد ذکر شده تنها بخشی از خطاهای یخچال وستینگهاوس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر ارورهای این یخچال و راه‌های مرتفع کردن آنها می‌توان به بخش خطا و ارور یخچال وستینگهاوس مراجعه کرد. بسیاری از این ارور و خطاها را می‌توان به راحتی مرتفع کرد اما برخی دیگر بسیار تخصصی هستند و حتما لازم است برای مرتفع کردن آنها از یک تکنسین‌ کمک گرفته شود.

 

نکات جلوگیری از تعمیرات یخچال های وستینگهاوس

  • بهتر است به بسته‌بندی مواد غذایی و شیوه قرار دادن آنها در یخچال توجه شود. نباید مواد غذایی با دمای بالا را در یخچال قرار داد. همچنین نشت مواد غذایی نه تنها کثیفی یخچال را در پی دارد بلکه در طولانی مدت موجب آسیب‌دیدگی آن می‌شود.
  • تعویض فیلتر آب به افزایش طول عمر یخچال کمک می‌کند. بهتر است هر شش ماه یکبار فیلترها تعویض شوند(مطمئن شوید که از فیلتر های اصل استفاده میشود).
  • چک کردن نوار یا لاستیک دور یخچال به افزایش عمر آن کمک می‌کند. بهتر است به صورت دوره‌ای لاستیک درب یخچال بررسی و در صورت لزوم تعویض شود.
  • باید فواصل زمانی منظمی برای تمیز کردن یخچال در نظر گرفته شود.

مزایای تعمیرگاه رسمی یخچال جنرال الکتریک در تهران

نمایندگی های رسمی که جهت تعمیر یخچال‌ در حال فعالیت‌ هستند، مزیت‌های بسیار زیادی برای مشتریان دارند. به عنوان مثال:

 

اعزام تعمیرکار متخصص یخچال وستینگ هاوس به محل
۹ ماه گارانتی خدمات و قطعات
تعویض با قطعات اصل
پاسخگویی ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل
ارسال فوری تکنسین
تعمیر قطعات قابل استفاده
مشاوره تلفنی رایگان

سرویس دوره ای یخچال های وستینگ هاوس

هرچند تعداد کمی از افراد از این خدما نمایندگی ها استفاده میکنند اما باید بگوییم که برای افزایش طول عمر یخچالتان بهتر است سالانه ۲ بار توسط تکنسین ها بررسی و چک شوند تا در صورت بروز مشکل سریعتر متوجه شده و مشکل را برطرف کنید و از اسیب یک قطعه به سایر قطعات نیز جلوگیری کرده باشید.

معمولا سرویس لوازم در صورتی که مشکل خاصی وجود نداشته باشد جزو خدمات کم هزینه است و توصیه میکنیم حتما سرویس را انجام دهید چرت که گاها یافتن یک قطعه ممکن است دشوتر و زمانبر باشد و به این صورت شما زمان کافی برای پیدا کردن قطعات را به نمایندگی میدهید و کیفیت خدماتی که میگیرید نیز بالاتر خواهد رفت.

 

در نهایت باید بگوییم افزایش سرسام‌آور قیمت لوازم خانگی از جمله یخچال وستینگهاوس موجب شده است که خرید مجدد آن سخت یا غیر ممکن باشد به همین دلیل بسیاری تعمیر یخچال وستینگهاوس را به خرید مجدد ترجیح می‌دهند. تعمیر یخچال وستینگهاوس مستلزم وجود دانش و تجربه کافی در خصوص قطعات و ساختار این دستگاه است. از این رو نباید روند تعمیرات آن را به دست هر کسی سپرد. مدرن تکنیک با آموزش نیروهایی متخصص و باتجربه یه نامی شناخته شده در عرصه تعمیرات یخچال وستینگهاوس تبدیل شده است. این  شرکت مبنای فعالیت خود را بر اصول اخلاقی پایه‌گذرای کرده است به همین دلیل هر فردی می‌تواند با طیف خاطر تعمیرات لوازم خانگی خود از جمله یخچال وستینگهاوس را به آن بسپارد.

هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس 

هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس معمولاً به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله نوع خرابی، قطعات مورد نیاز برای تعمیر، محل جغرافیایی و تعمیرکاری که شما انتخاب می‌کنید. در ادامه، به برخی از عواملی که می‌توانند هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس را تحت تأثیر قرار دهند، اشاره می‌کنم:

1. نوع خرابی: هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس بستگی به نوع خرابی دارد. برخی از خرابی‌ها ممکن است به سادگی قابل تعمیر باشند و هزینه کمتری داشته باشند، مانند تعویض یک قطعه کوچک یا تنظیم ترموستات. اما در برخی موارد، خرابی‌های جدی‌تر مانند مشکل در کمپرسور یا سیستم خنک‌کننده، ممکن است نیاز به تعویض قطعات گران قیمت‌تر داشته باشند و هزینه بیشتری داشته باشند.

2. قطعات و تجهیزات: قیمت قطعات یدکی وستینگهاوس می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. قطعات اصلی تولید کننده معمولاً گران‌تر هستند، اما ممکن است با کیفیت بهتری همراه باشند. در صورتی که از قطعات سازگار با کیفیت معادل استفاده شود، ممکن است هزینه تعمیر کمتری داشته باشد. هزینه قطعات و تجهیزات معمولاً در تخمین هزینه تعمیر تأثیر زیادی دارد.

3. محل جغرافیایی: هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس نیز ممکن است به محل جغرافیایی شما بستگی داشته باشد. در برخی مناطق، هزینه تعمیرات بالاتر است و آن را می‌توان به تعداد تعمیرکاران مجرب، هزینه زندگی بالا یا دسترسی به قطعات یدکی نسبت داد. بنابراین، هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس ممکن است بر اساس محل زندگی شما متفاوت باشد.

4. تعمیرکار انتخابی: هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس نیز به تعمیرکاری که شما انتخاب می‌کنید بستگی دارد. تعمیرکاران با تجربه و متخصص معمولاً هزینه بیشتری دارند. اما انتخوب، برای تعمیر یخچال وستینگهاوس خود، هزینه بستگی به عوامل مختلفی دارد.

در صورتی که برای تعمیرات پس از گارانتی از مرکز تعمیرات وستینگهاوس استفاده کنید، هزینه‌ها ممکن است بیشتر باشد. در این مراکز، قطعات اصلی و قیمت بالاتری استفاده می‌شود. همچنین، تعمیرکاران مجربی که با محصولات وستینگهاوس آشنایی دارند، برای تعمیرات استخدام می‌شوند و این نیازمندی‌ها هزینه را افزایش می‌دهد.

مطالعه بیشتر

سوالات متداول تعمیر تعمیر یخچال وستینگھاوس

هزینه تعمیرات یخچال وستینگهاوس بر چه اساسی محاسبه می‌شود و آیا تعرفه خاصی دارد؟

نمایندگی و تعمیرات وستینگهاوس در تلاش است که همواره بهترین قیمت را به مشتریان خورد ارائه دهد ولی نمی‌توان بدون عیب‌یابی و بازدید کارشناسان قیمت دقیقی از تعمیرات اعلام کرد. هزینه دستمزد تعمیرات توسط نرخنامه اتحادیه تعیین می‌گردد و جهت رضایتمندی مشتریان در اکثر مواقع هزینه دستمزد از این نرخنامه نیز کمتر می‌باشد.

یخچال وستینگهاوس چند ماه گارانتی تعمیر و تعویض قطعات دارد؟

هر یک از انواع خدمات از جمله عیب‌یابی تخصصی یا تعمیرات حرفه‌ای لوازم خانگی و درصورت نیاز به قطعات اصلی و اورجینال آن قطعه وخدمات در نمایندگی وستینگهاوس، شامل گارانتی 9 ماهه می‌باشد.

آیا مدرن تکنیک ضمانت اصل بودن قطعات تعمیر شده یخچال وستینگهاوس را می‌دهد؟

در صورت نیاز به قطعات اورجینال و اصلی لوازم خانگی وستینگهاوس، این قطعات توسط شرکت مدرن تکنیک تامین می‌گردد و این قطعات دارای ۹ ماه ضمانت می‌باشند.

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ارسال نظر

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران


ali
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ۱۱:۳۰

متخصصان این شرکت، سرعت بالایی در انجام کار دارند و وقت را هدر نمی دهند. یخچال نیمه جان را با تلاش فراوان به خوبی سرویس کردند. در مورد تخصص داشتن پرسنلشون، به نظر می رسه به کارشون مسلط و وارد هستند.

مصطفوی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۴:۴۵

شما برای تعمیر یخچال وستینگهاوس از قطعات یخچال وستینگهاوس استفاده می کنید یا از قطعات متفرقه چون دو باری برای ما قطعات فیک نصب کردن که سوخت اگر ضمانت قطعاتتون رو هم می کنید هزینه تعویض یا تعمیر برد وستینگهاوس چقدر میشه و چجوری تشخیص بدیم که قطعات استفاده شده اصل هستن؟

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید