شماره تماس: 02122500600

جنرال الکتریک

این شرکت ارائه دهنده بهترین سرویس تعمیرات و نصب و راه اندازی لوازم خانگی میباشد که برای ارتقا سیستم سازمانی خود اولین شرکتی میباشد که در جهت کم کردن هزینه های خانواده ها مشاوره تلفنی تعمیر لوازم خانگی را راه اندازی کرده این امکان هزینه های خانواده ها را کم کرده و در وقت صرفه جویی میشود هزینه هایی از جمله ایاب و ذهاب تشخیص عیب و تعمیرات جزئی که خود افراد میتوانند با رعایت نکات ایمنی انجام دهند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تماس با شمال تهران

۰۲۱-22500600

تماس با شرق تهران

021-77081090

تماس با غرب تهران

021-88566359

تماس با جنوب تهران

021-55102370

تماس با نمایندگی جنرال الکتریک

شماره تماس پشتیبانی و مشاوره

ارسال کارشناس در سریع‌ترین زمان ممکن به محل کار یا منزل شما

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

تصور کنید که وارد منزل یکی از دوستان خود شده اید و یک یخچال قدیمی جنرال الکتریک در آنجا ببینید و ممکن از تعجب کنید که چطور استفاده از یخچال جنرال الکتریک قدیمی باب است. به این موضوع پی می برید که استفاده صحیح از یخچال جنرال الکتریک، باعث افزایش طول عمر یخچال شده و حتی تا 10 سال می توانید از آن استفاده کنید. عمر مفید یخچال جنرال الکتریک بیش از چیزی است که شما فکر می کنید. در این میان ممکن است برخی قطعات آن به دلیل فرسودگی و یا هر علت دیگر دچار خرابی شود. البته این خرابی با توجه به نحوه استفاده از دستگاه متفاوت است و برای فردی ممکن است پس از 5 سال و برای دیگری پس از گذشت 10 سال اتفاق بیفتد.
 
از عواملی که عمر یخچال جنرال الکتریک را زیاد می کند، سرویس دوره ای آن است تا در صورت خرابی قطعات نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید. توجه کنید که در صورت عدم تعمیر و یا تعویض قطعه خراب شده، امکان دارد که سایر قطعات مرتبط نیز آسیب دیده و خسارت و هزینه تعمیر را افزایش دهد. بنابراین در صورتی که خرابی مشاهده کردید فورا نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.
 
هر قطعه از یخچال جنرال الکتریک فارغ از ابعاد آن، دارای اهمیت زیادی هستند، زیرا که با خرابی و نبود آن عملکرد دستگاه مختل خواهد شد. حال این سوال پیش می آید که در صورت خرابی قطعه چگونه می توان قطعه اصل را جایگزین کرد؟
 
طبیعی است که در چنین شرایطی به فکر تهیه قطعه جدید بیفتیم. با توجه به قطعات تقلبی موجود در بازار بهترین کار مراجعه به نمایندگی های مجاز یخچال جنرال الکتریک است که از اورجینال بودن قطعه مطمئن شوید. نمایندگی های معتبری برای قطعات اصل یخچال جنرال الکتریک وجود دارند که می توانند در این مواقع به شما کمک کنند. قطعاتی مانند مثل کندانسور یخچال، فروش موتور، کمپرسور و ... که توسط نمایندگی رسمی و با ضمانت در دستگاه شما جایگزین می شوند.
 

مدرن تکنیک: نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک

با توجه به اینکه نمایندگی مجاز شرکت جنرال الکتریک، به تعدادی شرکت برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک مجوز داده است، می توانید با خیال راحت به این تعمیرگاه های مجاز اعتماد کنید. مدرن تکنیک یکی از نمایندگی مجاز یخچال جنرال الکتریک است که تعمیر دستگاه شما در سریع‌ترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص در محل و با ارائه ضمانتنامه انجام می دهد.
 
به عباتی نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک تلاش می کند که خدمات خود را با بیشترین سهولت به مشتریان ارائه دهد. با استفاده از خدمات نمایندگی های مجازی تعمیر یخچال جنرال الکتریک، دیگر نگران قطعات تقلبی نبوده و مشکل حمل و نقل نخواهید داشت. ضمن اینکه در صورت استفاده از خدمات این نمایندگی‌ها تا حد زیادی در هزینه و مخارج تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود نیز صرفه‌جویی کرده‌اید.
 
خدماتی که در مدرن تکنیک ارائه می‌شود در فضایی مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌ها و با داشتن مجوزهای داخلی و همچنین قراردادهای خارجی با شرکت اصلی جنرال الکتریک انجام می‌شود. به همین دلیل است که می‌توانید با خیالی راحت برای تعمیر دستگاه خود به آن اعتماد کنید.
 
درست است مراقبت صحیح از یخچال طول عمر آن را افزایش می دهد ولی خرابی یخچال پس از مدتی اجتناب ناپذیر است. در چنین شرایطی بدون هیچ نگرانی می توانید تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک بسپارید. تیم متخصص و حرفه‌ای آن‌ها تمام آموزش‌های لازم و راهنمایی‌های مفید در راستای نگهداری، مراقبت و تعمیر یخچال جنرال الکتریک را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. شما می‌توانید به صورت تلفنی یا حضوری از خدمات آن‌ها استفاده کنید. ضمن اینکه کارشناسان حرفه‌ای این نمایندگی‌ها، تمام انتقادات، پیشنهادات و نظرات مشتریان یخچال جنرال الکتریک را به کارخانه اصلی آن گزارش خواهند داد.
 

تعمیر یخچال جنرال الکتریک توسط تعمیرکاران مدرن تکنیک چه مزایایی دارد؟

یخچال جنرال الکتریک و تمام دستگاه‌های برقی دیگر نیاز به مراقبت و سرویس دارد که صورت بروز مشکل باید به سرعت پیگیری شود. مشکلاتی مانند چگالی بالای یخچال و عرق کردن زیاد داخل آن، برفک زدن و یخ زدن بیش ارز حد فریزر، صدای زیاد یخچال، دمای نامناسب فضای داخل یخچال و خراب شدن غذاها و... حکم آژیر خطر برای یخچال جنرال الکتریک را دارد. در چنین شرایطی بهترین کار این است که برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید. بنابراین نیاز به تعمیرکاری است که در کوتاهترین زمان ممکن بتواند مشکل یخچال جنرال الکتریک را تشخیص داده و آن را تعمیر کند.
 
ضمن اینکه نمایندگی رسمی یخچال جنرال الکتریک نیز می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما برای خرید قطعات اصل با قیمت های مقرون به صرفه باشد. علاوه بر این انجام هر نوع تعمیر و با تعویض قطعه در محل شما انجام شده و نیاز به جابجایی دستگاه و هزینه حمل و نقل نخواهید داشت. 
 
همچنین یکی دیگر از نکات مهمی که درباره نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک وجود دارد این است که به دلیل ضرورت استفاده از یخچال در منازل، محل کار و ... تمام خدمات مربوط به تعمیر دستگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون معطلی انجام می‌شود.
 
از دیگر امکانات نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک مدرن تکنیک، ارائه ضمانت نامه شرکتی معتبر برای ارائه خدمات توسط تکنسین ها است. پس از انجام خدمات تعمیر یخچال نیز فاکتور به شما ارائه می شود. کلیه خدمات این مرکز دارای گارانتی رسمی یک ساله است.
 
از دیگر مزایای مدرن تکنیک عیب یابی درست یخچال الکتریک در کوتاهترین زمان ممکن است. در صورت مشاهده هر نوع خرابی میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم جهت عیب یابی دستگاه را به شما ارائه دهند، در غیر اینصورت کارشناسان مدرن تکنیک جهت عیب یابی دستگاه به محل شما اعزام می شوند.
 

سرویس یخچال جنرال الکتریک

همان‌طور که در قسمت قبل اشاره کردیم، مراقبت از یخچال و سرویس دوره ای آن نقش مهمی در افزایش طول عمر مفید دستگاه دارد. اما با وجود تمام این موارد باز هم عواملی مثل ضربه‌های ناگهانی، جابه‌جایی ناگهانی، نوسانات برق، طول عمر و فرسودگی و... ممکن است باعث خرابی یخچال جنرال الکتریک شما شود. هنگام مواجه شدن با این موارد، در صورتیکه تخصص کافی در این زمینه ندارید، از تعمیر خودسرانه یخچال خودداری کرده و به جای آن تعمیر دستگاه را به تعمیرکاران ماهر و تکنسین‌های حرفه‌ای یخچال جنرال الکتریک بسپارید. ضمن اینکه در نهایت پس از سرویس کامل، ضمانت نامه‌ای معتبر با تاریخی مشخص به شما داده می شود که در صورت خرابی مجدد دستگاه تا تاریخ تعیین شده در ضمانت نامه، تمامی مسئولیت آن بر عهده تعمیرکار موردنظر خواهد بود. این نشان دهنده این است که تعمیرکاران کار خود را به درستی انجام می دهند تا نیاز به بررسی مجدد یخچال در کوتاه مدت نباشد.
 
برخی از ایراداتی که در یخچال جنرال الکتریک مشاهده می‌شود نسبت به مشکلات سایر یخچال‌ها متفاوت است. در چنین مواردی نیاز به تعمیرات تخصصی است. به جای کمک گرفتن از مراکز تعمیر لوازم خانگی نامعتبر و وخیم تر شدن اوضاع، تعمیر دستگاه را به نمایندگی مجاز تعمیر یخچال جنرال الکتریک بسپارید.
 

تعمیر یخچال جنرال الکتریک شبانه روزی توسط مدرن تکنیک 

در صورتی که هر گونه مشکلی در یخچال خود مشاهده کردید می‌توانید با تیم تعمیرکار متخصص این یخچال تماس بگیرید و از پشتیبانی ۲۴ ساعته آن‌ها استفاده کنید.
 
 

تعمیر موتور یخچال جنرال الکتریک

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

تعمیر ترموستات یخچال جنرال الکتریک

تعمیر ترموستات یخچال جنرال الکتریک

شارژ گاز یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخساز یخچال جنرال الکتریک

تعویض لاستیک درب یخچال جنرال الکتریک

تعمیر تایمر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر لولای یخچال جنرال الکتریک

تعمیر آبسردکن یخچال جنرال الکتریک

تعویض فن یخچال جنرال الکتریک

مشاوره عیب یابی یخچال جنرال الکتریک

تعمیر لوازم یدکی یخچال جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک نیز مانند بسیاری از وسایل الکتریکی دیگر دارای تعداد زیادی لوازم یدکی است. اهمیت این لوازم در کارکرد این یخچال به قدری زیاد است که در صورتی خرابی هر کدام از آن‌ها، متوجه وجود ایرادی چشمگیر در یخچال خود خواهید شد. این لوازم یدکی شامل مواردی مثل پیستون، فیوز، میل لنگ، سوپاپ، موتور الکتریکی، فیلتر آب، شیر برقی، ترموستات، فن، برد الکترونیکی، قفل درب، درب یخچال، اپراتور، دیفراست، جایخی، المنت، لامپ یخچال، آب سردکن، طبقات و ... است. فراموش نکنید که نمونه اصل و باکیفیت تمام این قطعات را از شرکت‌های معتبری که در زمینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک فعالیت می‌کنند می‌توانید خریداری کنید.

نکته جالبی که وجود دارد این است که با رعایت بعضی نکات ساده می‌توانید به راحتی از خراب شدن زودهنگام هرکدام از این قطعات جلوگیری کنید. به طور مثال کافی است تمیز کردن فن یخچال را جزو برنامه خود قرار دهید و ماهی یک بار آن را به خوبی تمیز کنید. فن یخچال یکی از مهم‌ترین قطعات یخچال است که تأثیر بسیار زیادی در عملکرد آن دارد. در واقع فن یخچال وظیفه گردش هوای داخل یخچال و سرد کردن آن را بر عهده دارد. شما می‌توانید ماهی یک بار آن را بشویید و میل شفتی که وارد آرمیچر شده است را روغن بزنید.

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

یکی از حساس‌ترین و گران‌ترین قطعات داخلی یک یخچال، برد یا مادر برد آن است که وظایف مهمی را بر عهده دارد. وظیفه مهم این قطعه این است که بر دو بخش اصلی یخچال یعنی فن و کمپرسور نظارت و کنترل داشته باشد. برد که با نام دیگر صفحه کنترل نیز شناخته می‌شود در یخچال حکم قلب آن دستگاه را دارد. با این تفاسیر در صورت خراب شدن برد یخچال جنرال الکتریک، کارکرد آن به طور کامل دچار مشکل می‌شود.

نکته مهم دیگری که درباره برد یخچال لازم است بدانید، حساسیت آن به ضربه است. به همین دلیل است که در صورت مشاهده خرابی در آن، بهتر از خودتان وارد عمل نشوید. زیرا اگر هنگام بررسی آن حتی به طور ناخواسته ضربه‌ای بی‍جا به آن وارد شود، ممکن است خرابی آن بیشتر شود. در این صورت علاوه بر بالا رفتن هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود، ممکن است مدت زمان تعمیر آن نیز طولانی شود.

بنابراین بهتری کار سپردن تعمیر آن به تعمیرگاه تخصصی یخچال جنرال الکتریک است. فراموش نکنید که خرابی به وجود آمده در دستگاه شما در هر ساعتی که اتفاق بیفتد، شما می‌توانید روی کمک نمایندگی مجاز تعمیر یخچال جنرال الکتریک حساب کنید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک مدل دوقلو

یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های یخچال جنرال الکتریک، مدل دوقلو آن است که در ایران نیز بیشتر از سایر مدل‌های آن موجود است. تمام قطعاتی که در این یخچال استفاده شده است، قطعات باکیفیت و مرغوب آمریکایی است. نکته مهمی که درباره این محصول وجود دارد این است که برای خانواده‌های پرجمعیت می‌تواند گزینه مناسبی باشد. زیرا یک فریزر جدا دارد که برای تفکیک مواد غذایی فضایی زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نکته مهمی که در تعمیر یخچال جنرال الکتریک مدل دوقلو وجود دارد، حساسیت قطعات استفاده شده در آن است. سیستم داخلی این دستگاه کاملا پیچیده است و در صورت خراب شدن با یک دست‌کاری ساده چیزی درست نخواهد شد. بهترین راهی که در این شرایط وجود دارد تماس با یک تعمیرگاه یخچال جنرال الکتریک و توضیح مشکل به وجود آمده است. همچنین باید توجه داشته باشید که از لوازم یدکی و قطعات باکیفیت و اورجینال استفاده کنید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک مدل ساید بای ساید

مدل ساید بای ساید از یخچال جنرال الکتریک یکی از مدل‌های پرفروش و پرطرف‌دار در ایران است. اگر شما نمونه‌ای از این یخچال را دارید باید یا خیالی راحت و برای مدت زمانی طولانی از آن استفاده کنید. اما حتی اگر مشکل یا خرابی در دستگاه خود مشاهده کردید نیز به هیچ عنوان نگران نباشید. تعمیرگاه‌های معتبر یخچال جنرال الکتریک با داشتن مجوز رسمی می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان و کم‌ترین هزینه ممکن یخچال شما را تعمیر کنند.در غیر این صورت مشکل دستگاهتان چند برابر خواهد شد.

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک مدل بالا پایین

این مدل از یخچال جنرال الکتریک برای خانواده‌های کم‌جمعیت یا خانواده‌هایی که مصرف مواد فریزری کمتری دارند مناسب است. زیرا فضای فریزری این یخچال نسبت به مدل قبلی بسیار کمتر است. به همین دلیل است که می‌توان گفت طرف‌داران کمتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد. بنابراین کاملا طبیعی است که قطعات داخلی و لوازم یدکی مخصوص آن نیز در بازار کمیاب باشد.

یکی از ویژگی‌های مثبتی که این مدل از یخچال جنرال الکتریک دارد این است که شما دسترسی آسانی به میوه‌ها و سبزیجات خود خواهید داشت. اگر شما این مدل یخچال جنرال الکتریک را در آشپزخانه خود دارید و به هر دلیل دچار مشکل شده است، باید حتما با تعمیرگاه تخصصی یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید. زیرا فقط تعمیرکاران متخصص در این زمینه می‌توانند مشکل یخچال شما را شناسایی کنند و سپس قطعه اورجینال مورد نیازتان را تهیه کنند.

شماره تعمیرگاه یخچال جنرال‌ الکتریک

021-22000932

خدمات پس از فروش و گارانتی یخچال جنرال الکتریک

اگر قصد خرید یخچال داشته باشید، یخچال آمریکایی جنرال الکتریک یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شما خواهد بود. این یخچال که تولید یک شرکت بسیار قدیمی است، محصولی مطمئن با طول عمری بالا است. حال ممکن است بعضی افراد به دلیل اینکه یخچال جنرال الکتریک تولید یک کشور خارجی است، نگران خدمات پس از فروش یا تعمیر آن باشند. اما شما به عنوان یک خریدار باید بدانید که جای هیچ گونه نگرانی دراین باره وجود ندارد. زیرا نمایندگی مجاز و تعمیرگاه تخصصی یخچال جنرال الکتریک در نقاط مختلف شهر تهران به صورت ۲۴ ساعته آماده کمک‌رسان به شما در مواقع لزوم هستند.
 
یکی از ویژگی‌های خوبی که شرکت جنرال الکتریک دارد این است که هنگام فروش تمام لوازم خانگی خود، برای زمانی مشخص گارانتی پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تا زمانی که گارانتی شما منقضی نشده باشد، می‌توانید از تمام خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کنید. اما حتی پس از تمام شدن مدت گارانتی خود نیز نباید بابت خراب شدن و تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود نگران باشید.

ارتباط با کارشناسان تعمیر یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل به چه صورت انجام می شود؟

بسیار مهم است که تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در محل و بدون هیچ گونه جابجایی انجام شود. تصور کنید که در طبقات بالایی ساختمان هستید و ناگهان یخچال شما خراب می شود. در این مواقع فکر جابجایی یخچال خراب که ممکن است به خرابی بیشتر منجر شود، بسیار آزاددهنده است. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. شما می‌توانید با استفاده از خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل، با نمایندگی مجاز این یخچال تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، تکنسینی حرفه‌ای متخصص برای عیب یابی دستگاه شما به محلتان اعزام شود. با این کار هم در هزینه های تعمیر یخچال صرفه جویی شده و هم در کوتاهترین زمان ممکن یخچال به حالت قبل برمیگردد. علاوه بر این از خطرات احتمالی ناشی از انتقال یخچال به بیرون از منزل نیز جلوگیری می شود.. در نهایت نکته مهم دیگری درباره تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل وجود دارد و آن، نظارت شما هنگام تعمیر یخچال است. در واقع شما می‌توانید از نزدیک شاهد عملیات تعمیر یخچال خود باشید.
 

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک چقدر طول می کشد؟

به طور کلی آشپزخانه و اکثر لوازم موجود در آن جزو لوازم حیاتی یک منزل هستند. حال در این بین یخچال جزو حیاتی‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها است. تصور کنید که یخچال شما به هر دلیلی آسیب دیده است. در این شرایط علاوه بر خرابی دستگاه، باید نگران سلامت مواد غذایی داخل آن نیز باشید. ضمن اینکه نبود یخچال در یک خانه برای مدت طولانی می‌تواند مشکلات و دردسرهای زیادی را به همراه داشته باشد. به همین دلیل است که هنگام خراب شدن یخچال در یک خانه، معمولا افراد به دنبال سریع‌ترین راه برای تعمیر آن هستند.
 
تعمیر فوری یخچال جنرال الکتریک یکی از قابلیت‌های تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر این دستگاه است. تعمیرگاه‌های معتبری که در راستای تعمیر یخچال جنرال الکتریک فعالیت می‌کنند، دارای تعداد زیادی تعمیرکار باتجربه و ماهر هستند که با مشاهده دستگاه در کم‌ترین زمان ممکن متوجه مشکل موجود در یخچال می‌شوند. عیب یابی سریع اولین راه برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک فوری است. به همین منظور در ادامه می‌توانند به سراغ تعمیر آن بروند.
 
در برخی مواقع بسته به میزان خرابی دستگاه، تعمیر آن کمتر از 24 ساعت طول میکشد؛ بااین حال در صورتیکه نیاز باشد که یخچال از محل شما خارج شده و به تعمیرگاه های تخصصی نمایندگی یخچال جنرال الکتریک منتقل شود، باز هم در کمتر از ۲۴ ساعت تعمیر شده به محل باز خواهد گشت. بنابراین شما می‌توانید بدون نگرانی برای فاسد شدن مواد غذایی داخل یخچال، برای تعمیر آن از خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک در ۲۴ ساعت استفاده کنید.
 

تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک

فردی که به عنوان تعمیرکار وظیفه تعمیر یخچال جنرال الکتریک شما را بر عهده می‌گیرد، باید دارای گواهی تحصیلاتی معتبر مربوط به تعمیر لوازم خانگی باشد. همچنین یکی دیگر از شرایط همکاری تعمیرگاه یخچال جنرال الکتریک با تعمیرکاران لوازم خانگی، شرکت و قبولی در آزمون‌های ورودی ویژه است. بنابراین شما به عنوان یک مشتری می‌توانید با خیالی راحت یخچال خراب خود به تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک بسپارید و از حرفه‌ای بودن آن مطمئن باشید.
 
یکی دیگر از نکات قابل ذکری که وجود دارد این است که تمام تعمیرکاران یخچال جنرال الکتریک در تعمیرگاه‌های معتبر، ملزم به شرکت در کلاس‌های تقویتی هستند. زیرا با وجود پیشرفتی که در تولید یخچال‌ها و به طور کلی لوازم الکتریکی شاهد هستیم، تعمیرکاران نیز باید علم و تخصص خود را به روز کنند. به همین منظور باید به طور مرتب در کلاس‌های تقویتی و آموزشی درباره نحوه عیب یابی و سرویس کاری یخچال جنرال الکتریک شرکت کنند.
 
اگر شما در مواجهه با خرابی یخچال خود سریعا با یک تعمیرگاه یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید، به تعمیرکاران متخصص در این زمینه وصل می‌شوید و می‌توانید مشکل به وجود آمده را با او مطرح کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق اینترنت و به صورت آنلاین درخواست سرویس برای یخچال جنرال الکتریک خود را ثبت کنید.
 
در این شیوه شما این قابلیت را دارید تا سوابق، رزومه و نظرات مشتریان سابق تعمیرگاه درباره تکنسین‌های متخصص این زمینه را مشاهده کرده و با توجه به نیازی که دارید کارشناس مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین شما باید بدانید که تمام کارشناسان و تعمیرکارانی که در نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های تخصصی تعمیر یخچال جنرال الکتریک فعالیت می‌کنند، مورد تأیید مرکز هستند و به راحتی می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.
 
یخچال جنرال الکتریک یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین یخچال‌های موجود در بازار لوازم خانگی است که با توجه به پیشینه و قدمت شرکت سازنده آن، طرف‌داران زیادی در سراسر دنیا دارد. با توجه به این که یخچال جنرال الکتریک محصول نسبتا گرانی است، قطعات داخلی آن نیز از قیمت زیادی برخوردار است. به همین دلیل است که هنگام خراب شدن دستگاه، باید توجه ویژه‌ای در تعمیر آن داشته باشید. زیرا در صورت آسیب دیدن هر قطعه از این یخچال، تا حد زیادی به هزینه‌های شما افزوده می‌شود.
 
حال اگر تعمیر یخچال جنرال الکتریک خود را به نمایندگی مجاز و تعمیرگاه تخصصی آن بسپارید، نه تنها از سلامت آن می‌توانید مطمئن باشید، بلکه نسبت به هزینه‌های وارد شده نیز خیال راحت‌تری خواهید داشت. این تعمیرگاه با تیم متخصص و حرفه‌ای خود در سریع‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین هزینه یخچال شما را تعمیر خواهد کرد.

سؤالات متداول درباره تعمیر یخچال جنرال الکتریک

هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شرایط مختلف و با توجه به مشکل پیش آمده برای افراد مختلف، کاملا متفاوت است. اما به طور کلی این هزینه با توجه به تعرفه‌های اعلام شده توسط اتحادیه مشخص می‌شود.

آیا مدرن تکنیک، نمایندگی رسمی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران است؟

مدرن تکنیک به عنوان یک تعمیرگاه معتبر یخچال جنرال الکتریک به طور رسمی از نمایندگی جنرال الکتریک در ایران مجوز فعالیت دارد و نمایندگی‌های مختلف آن در نقاط مختلف تهران در حال خدمت رسانی به مردم است.

چگونه درباره اصالت قطعات استفاده شده در فرایند تعمیر یخچال جنرال الکتریک مطمئن باشیم؟

برای تمام قطعاتی که هنگام تعمیر یخچال جنرال الکتریک در دستگاه شما استفاده می‌شود، ضمانت نامه‌ای معتبر به شما ارائه داده می‌شود. ضمن اینکه شما می‌توانید هنگام تعویض قطعات جدید حضور داشته باشید و روی مراحل کار به طور مستقیم نظارت داشته باشید.

آیا می‌توان از خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک به طور تلفنی استفاده کرد؟

بله! شما می‌توانید در صورت مشاهده خرابی در یخچال خود با تیم تکنسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید و از مشاوره آن‌ها استفاده کنید.

مطالعه بیشتر

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

استفاده از خدمات سرویس یخچال جنرال الکتریک و قابلیت تعمیر آن در محل، برای افرادی که ساکن تهران هستند امکان‌پذیر است. فرقی ندارد که در کدام یک از مناطق تهران ساکن هستید. در هر صورت می‌توانید از خدمات تعمیرگاه تخصصی یخچال جنرال الکتریک استفاده کنید. اما ممکن است شما ساکن شهرهای دیگر ایران باشید. در این صورت باز هم نباید نگران خراب ماندن یخچال خود باشید. استفاده از خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک به صورت آنلاین و تلفنی نیز امکان‌پذیر است.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شمال تهران

متخصصان مدرن تکنیک در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند. نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شمال تهران مناطق زیر را پوشش می دهد:

 

  • تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در اقدسیه                            
  • تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در آجودانیه
  • تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در دارآباد                              
  • تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در سوهانک
  • تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در تجریش                                                         
  • تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر جنرال الکتریک در پارک وی
  •  تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر جنرال الکتریک در الهیه                                      
  • تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال فریزر جنرال الکتریک در قلهک
  •  تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در مقدس اردبیلی                   
  • خدمات پس از فروش یخچال فریزر جنرال الکتریک در جردن
  •  تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در پاسداران                           
  • تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در دروس
  •  تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در زعفرانیه                           
  • تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در مدنی
  •  تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در شهرک محلاتی                                   
  • تعمیرات مجاز یخچال فریزر جنرال الکتریک در فرشته
  •  تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر جنرال الکتریک در سهروردی                                             
  • تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال فریزر جنرال الکتریک در قیطریه
  •  تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در اندرزگو                            
  • خدمات پس از فروش یخچال فریزر جنرال الکتریک در ازگل
  •  تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در دیباجی                           
  • تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در فرمانیه
  • نمایندگی یخچال فریزر جنرال الکتریک در نیاوران                             
  • تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در کامرانیه
  • تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در اختیاریه                                                        
  • تعمیرات مجاز یخچال فریزر جنرال الکتریک در ظفر
  • نمایندگی مرکزی یخچال فریزر جنرال الکتریک در جردن                    
  • تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال فریزر جنرال الکتریک در دروس
  • نمایندگی مجاز یخچال فریزر جنرال الکتریک در میرداماد                     

 

شماره تماس نمایندگی یخچال فریزر جنرال الکتریک در شمال تهران

021-22000932

 

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در غرب تهران 

بهترین متخصصین تعمیر یخچال فریزر های آمریکایی در سراسر تهران علی الخصوص در غرب تهران؛ یخچال فریزر جنرال الکتریک شما را در  کم‌ترین زمان و بالاترین کیفیت تعمیر می‌کنند. نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در غرب تهران مناطق زیر را پوشش می دهد:

 

  • تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در آریاشهر                 
  • تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در آیت الله کاشانی
  •  تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در اشرفی اصفهانی       
  • تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در پونک
  •  تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر جنرال الکتریک در شهران                      
  • نمایندگی مجاز مرکزی یخچال فریزر جنرال الکتریک در شهرک غرب
  •  تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر جنرال الکتریک در ستاری        
  • خدمات پس از فروش یخچال فریزر جنرال الکتریک در اکباتان
  •  تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در تهرانسر                
  • تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در بلوار فردوس
  •  تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر جنرال الکتریک در دهکده المپیک
  • نمایندگی مجاز مرکزی یخچال فریزر جنرال الکتریک در جنت آباد
  •  تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر جنرال الکتریک در کرج                       
  • تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در سعادت آباد
  •  تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در شهرک 22 بهمن     
  • تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در شهرک دانشگاه

 

شماره تماس نمایندگی یخچال فریزر جنرال الکتریک در غرب تهران

021-88566359

 

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در شرق تهران 

متخصصین تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شرق تهران در زمانی کوتاه مطمئن ترین خدمات را برای تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک شما در غرب تهران ارائه می کنند. اگر ساکن شرق تهران هستید و در محله های تهرانپارس، نارمک و پیروزی سکونت دارید متخصصین مدرن تکنیک در کوتاهترین زمان به شما خدمات ارائه میدهند.

 

  • تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در تهرانپارس                    
  • تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در نارمک
  • تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در رسالت                       
  •  تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر جنرال الکتریک در سید خندان
  • تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر جنرال الکتریک در فرجام                      
  • خدمات پس از فروش یخچال فریزر جنرال الکتریک در مجیدیه
  • تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در حکیمیه                     
  • تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال فریزر جنرال الکتریک در هنگام
  • تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در بلوار پروین               
  • تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک در هروی
  • تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک نارمک                           
  • تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر جنرال الکتریک در سراج
  • تعمیرگاه مرکزی یخچال فریزر جنرال الکتریک در لویزان                     
  • خدمات پس از فروش یخچال فریزر جنرال الکتریک در شیان
  •  تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در علم و صنعت                     
  • تعمیرگاه یخچال فریزر جنرال الکتریک در مهران

 

شماره تماس نمایندگی یخچال فریزر جنرال الکتریک در شرق تهران

 

021-770881090

 

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در جنوب تهران

متخصصین تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در جنوب تهران در کم ترین زمان، مطمئن ترین خدمات تعمیر یخچال فریزر را با قطعات اصل ارائه می‌دهند. تعمیر یخچال جنرال الکتریک در جنوب تهران محله های آزادی و جیحون را پوشش می دهد و متخصصین مدرن تکنیک در کوتاهترین زمان به شما خدمات ارائه میدهند.

 

شماره تماس نمایندگی یخچال فریزر جنرال الکتریک در جنوب تهران

021-55102370

مطالعه بیشتر

یخچال جنرال الکتریک

یخچال جنرال الکتریک به عنوان یک محصول آمریکایی طرف‌داران زیادی دارد و در انواع مختلفی مثل تک درب، فریزر تک، بالا یخچال و پایین فریزر و برعکس، ساید بای ساید، فرنچ و یخچال دوقلو تولید می‌شود. طول عمر یخچال جنرال الکتریک نسبت به بسیاری از نمونه‌های خارجی دیگر در صورت استفاده درست و مراقبت کافی، زیاد است. در واقع شما با خیالی راحت می‌توانید این یخچال را برای خانه خود انتخاب کنید.

شرکت جنرال الکتریک فعالیت خود را در سال ۱۸۹۲ در شهر بوستن سیتی آمریکا آغاز کرد. دو شرکت «توماس ادیسون» و «توماس هاستون» با یکدیگر ادغام شدند و در نتیجه آن شرکت جنرال الکتریک "General Electric" تأسیس شد. در واقع زمان تأسیس این شرکت به نوعی با زمان اختراع لامپ توسط ادیسون برابر است. به همین دلیل است که نام ادیسون نیز میان شرکای تجاری این شرکت دیده می‌شود.

«تامسون هوستون» به عنوان مؤسس این شرکت تولید کننده لوازم خانگی، سطح فعالیت شرکت را در سال‌های متوالی به شکل جهانی گسترش داد. به عبارتی می‌توان گفت محصولات این شرکت تولید کننده را در تمام کشورهای دنیا به صورت قانونی خواهید دید. این شرکت چهار قسمت مختلف دارد که هر کدام مدیریت جداگانه مخصوص به خود را دارد. چهار قسمت نام‌برده‌شده شامل این موارد است:

 

  • جی ای انرژی
  • جی ای کپیتال
  • جی ای تکنولوژی
  • جی ای هلت کر

 

نکته جالب دیگری که درباره این شرکت وجود دارد این است که تولیدات آن به لوازم خانگی محدود نمی‌شود و در زمینه ساخت محصولات پزشکی، موتورهای الکتریکی، موتورهای هواپیمایی، توربین‌های بادی بزرگ و نرم افزارهای کامپیوتری نیز فعالیت می‌کند. این موضوع خود به تنهایی می‌تواند دلیلی باشد برای اینکه از خرید یخچال جنرال الکتریک مطمئن شوید.

ویژگی‌های یخچال جنرال الکتریک

نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در ایران شعب مختلفی دارد. همچنین شرکت‌های تعمیراتی مختلفی هستند که مجوز اخذ نمایندگی از این برند را دریافت کرده‌اند و خدمات معتبر و مفیدی در راستای تعمیر و سرویس این یخچال به مشتریان خود ارائه می‌دهند. بنابراین به هیچ عنوان نباید نگران خرابی دستگاه خود باشید. ضمن اینکه این یخچال از ویژگی‌های خاصی برخوردار است:

 

  • سیستم عیب یابی
  • پخش سرما در تمام فضای یخچال به طور یکسان
  • یخ‌ساز پیشرفته و اتوماتیک
  • گنجایش بالا
  • حالت تعطیلات
  • مصرف بهینه انرژی
  • نمایشگر LED
  • فناوری WIFI
  • سازگار با ADA
  • طول عمر بالا
  • سنسور تشخیص دما
  • سنسور تشخیص باز بودن درب یخچال
  • تنظیم دمای فریزر و یخچال به طور مجزا

 

در صورتی که برای هر کدام از قابلیت‌های ذکر شده مشکلی پیش بیاید، می‌توانید با تماس گرفتن با نمایندگی مجاز یخچال جنرال الکتریک، مشکل خود را مطرح کنید. در این صورت در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای حل مشکل به وجود آمده اقدام خواهد شد.

شرکت سازنده این یخچال آمریکایی با قدمتی ۱۲۸ساله ادعا می‌کند که در صورت استفاده درست از آن، حداقل ۱۰ سال عمر مفید خواهد داشت. در طی سال‌های گذشته تا کنون نیز کیفیت این محصول به همه ثابت شده است. یخچال جنرال الکتریک نیازی به تبلیغ ندارد. این محصول و سایر محصولات شرکت جنرال الکتریک در تمام کشورهای دنیا دارای نمایندگی بوده و در تعداد بالا به فروش می‌رسد. با وجود اینکه این یخچال در مدل‌های متنوعی تولید شده است اما در کشور ایران، دو مدل دوقلو و ساید بای ساید بیشتر از بقیه به فروش می‌رسد.

تشخیص یخچال جنرال الکتریک اورجینال و نمونه تقلبی آن

اگر کمی در بازار لوازم خانگی گشته باشید، احتمالا با تنوع بی‌نظیر و نمونه‌های مختلف یخچال مواجه شده‌اید. برندها و شرکت‌های مختلفی در صدد تولید لوازم خانگی برآمدند و در این میان افرادی هستند که به تولید نمونه فیک و تقلبی برندهای معروفی مثل جنرال الکتریک می‌پردازند. به همین دلیل است که ممکن است نمونه تقلبی این یخچال را هم ببینید. اما راه تشخیص نمونه اصل و فیک آن چیست؟

پاسخ کاملا واضح است. برای تشخیص آن باید به سایت رسمی این شرکت تولید کننده مراجعه کنید. تمام مدل‌های یخچال جنرال الکتریک  در سایت اصلی این شرکت نمایش داده شده است. شما می‌توانید با دقت آن‌ها را بررسی کنید و به شکل ظاهری، رنگ‌بندی، اجزا تشکیل دهنده، نوع و محل درج برچسب‌های آن دقت کنید. این راه به عنوان مطمئن‌ترین و آسان‌ترین شیوه تشخیص نمونه اصل یخچال جنرال الکتریک از نسخه تقلبی آن است. ضمن اینکه نباید فراموش کنید خدماتی که بابت تعمیر یخچال جنرال الکتریک از طرف نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌ها ارائه می‌شود، فقط مخصوص یخچال‌های اورجینال است.

نکات مهم در زمینه نگهداری و مراقبت از یخچال جنرال الکتریک

نگهداری یخچال نیز مانند هر وسیله الکتریکی دیگری، نکات مهمی دارد که رعایت آن‌ها تأثیر زیادی روی سلامت و عمر مفید دستگاه شما خواهد داشت. برای مثال هنگام تمیز کردن آن به هیچ عنوان از بنزین، گاز یا موارد مشابه آن استفاده نکنید. همچنین حتما توجه داشته باشید که قبل از تمیز کردن، دستگاه را از برق بکشید. علاوه بر این هنگام تمیز کردن یخچال هرگز از ابزارهای تیز و ساینده استفاده نکنید.

یکی دیگر از مواردی که در نگهداری یخچال جنرال الکتریک باید مورد توجه قرار بگیرد این است که در صورت استفاده نکردن از آن، حتما دستگاه را از برق بکشید. همچنین خوب است که پس از گذشت مدت زمانی مشخص، لاستیک دور درب یخچال را به طور مرتب تمیز کنید. علاوه بر این به فضای داخل یخچال دقت داشته باشید و در صورت مشاهده لایه‌های نازک یخ، خیلی سریع آن را تمیز کنید.

مورد مورد اهمیت دیگر در رابطه با نگهداری درست از یخچال جنرال الکتریک، توجه به تراز بودن دستگاه است. شما می‌توانید به کمک پایه‌های زیر یخچال، آن را به خوبی تراز کنید. همچنین بهتر است از غذاهای داغ را داخل یخچال نگذارید. ضمن اینکه رعایت فاصله کافی محل قرارگیری یخچال با دیوارهای اطراف، باعث می‌شود تا گردش هوا به خوبی انجام شود و این موضوع روی سلامت دستگاه شما به شدت تأثیر خواهد گذاشت.

مشکلات رایج در یخچال های جنرال الکتریک

چرا در یخچال برفک ساخته می‌شود؟

باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال می‌تواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود. برای رفع این مشکل و برفک زدایی می‌توانید از دستمال یا حوله‌ای با آب گرم استفاده کنید.

دلیل جمع شدن آب در کف یخچال جنرال الکتریک چیست؟

عواملی مثل مسدود شدن مجرای تخلیه آب، خرابی و پوسیدگی لاستیک درب یخچال و پر شدن ظرفیت آب سردکن و یخ‌ساز یخچال باعث جمع شدن آب در کف آن می‌شود. برای رفع این مشکل باید لاستیک درب یخچال را مرتب تمیز کنید و لوله‌های آب یخچال را به طور منظم مورد بررسی قرار دهید.

چرا یخچال جنرال الکتریک در بعضی مواقع یخ‌زدایی نمی‌کند؟

عواملی مثل خرابی تایمر یخ‌زدا، خرابی قطعات گرم‌کن سیستم آن و خرابی صفحه کنترل باعث می‌شود تا در بعضی مواقع یخچال عملیات یخ‌زدایی خود را انجام ندهد. تعمیر زودهنگام یا تعویض آن توسط افراد متخصص راه حل اصلی این مشکل است.

دلیل کار نکردن فن یخچال جنرال الکتریک چیست؟

اگر فن یخچال خراب شده باشد، با گردوخاک و آلودگی‌های محیطی پوشیده شده باشد یا هر گونه یخ‌زدگی در اطراف آن اتفاق افتاده باشد، ممکن است عملکرد آن دچار مشکل شود. تعمیر زودهنگام و تعویض فن با نمونه اورجینال آن راه حل اصلی این مشکل است.

مطالعه بیشتر

سوالات متداول تعمیر تعمیر یخچال جنرال الکتریک

هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک بر چه اساسی محاسبه می‌شود و آیا تعرفه خاصی دارد؟

تعمیرگاه یخچال جنرال الکتریک در تلاش است که همواره بهترین قیمت را به مشتریان خورد ارائه دهد ولی نمی‌توان بدون عیب‌یابی و بازدید کارشناسان قیمت دقیقی از تعمیرات اعلام کرد. هزینه دستمزد تعمیرات توسط نرخنامه اتحادیه تعیین می‌گردد و جهت رضایتمندی مشتریان در اکثر مواقع هزینه دستمزد از این نرخنامه نیز کمتر می‌باشد.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک، چند ماه گارانتی تعمیر و تعویض قطعات دارد؟

هر یک از انواع خدمات از جمله عیب‌یابی تخصصی یا تعمیر یخچال جنرال الکتریک و درصورت نیاز به قطعات اصلی و اورجینال آن قطعه وخدمات در تعمیرگاه یخچال جنرال الکتریک، شامل گارانتی 9 ماهه می‌باشد.

آیا مدرن تکنیک ضمانت اصل بودن قطعات تعمیر شده جنرال الکتریک را می‌دهد؟

در صورت نیاز به قطعات اورجینال و اصلی لوازم خانگی جنرال الکتریک، این قطعات توسط شرکت مدرن تکنیک تامین می‌گردد و این قطعات دارای ۹ ماه ضمانت می‌باشند.

مدرن تکنیک به عنوان تعمیرگاه جنرال الکتریک کدام یک از لوازم خانگی این برند را تعمیر و سرویس می‌کند؟

تعمیرگاه جنرال الکتریک در مدرن تکنیک با کادری مجرب و با تجربه تمامی لوازم خانگی برند جنرال الکتریک علل خصوص تعمیر یخچال جنرال الکتریک ، را تعمیر و در صورت نیاز به قطعات اصلی و اروجینال، آنها را با ضمانت ۹ ماهه تعویض می‌کند.

برای ارسال سریع کارشناس، لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

ارسال نظر

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران


ali
۱۴۰۰/۰۵/۲۷ ۱۵:۰۷

من خیلی وقت بود که دنبال تعمیر کار برای یخچال جنرال الکتریک میگشتم که دوستم یکی معرفی کرد واقعا باید بگم که این شرکت خیلی خوبه و تعمیرکار هاش حرف نداشتند

Noah
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۰۳:۴۱

روی در یخچال من نوشته جنرال، جنرال الکتریک و جنرال با هم فرق دارن یا یکی هستن؟

ادمین
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۳:۰۹

سلام وقتتون بخیر متفاوت هستن، یخچال های جنرال الکتریک محصول کشور امریکا هستند و کیفیت و دوام بسیار بالایی هم دارند اما یخچال های جنرال از محصولات ایرانی هست و قیمت و کیفیت پایین‌تری هم دارند.

علیرضا عرب نژاد
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۰۹:۰۲

سرویس عالی و سر وقت بودن خیلی ممنونم، فقط شنیده بودم که بعد از تعمیر یخچالای جنرال الکتریک موندگاری میوه و سبزیجات کمتر میشه که اشتباه بود و مثل قبله(شاید چون قطعات اصلی استفاده کردن نه فیک)

ادمین
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۲:۵۷

خواهش میکنیم و خوشحالیم که رضایت داشتید درسته تمام قطعاتی که توسط ما استفاده میشن از تولیدات خود برند جنرال الکتریک هستن

رضا ایمانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۴:۲۷

برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران هزینه ایاب و ذهاب هم گرفته میشه ؟ برای تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک که مشکل برد داره چقدر هزینه میبره ممنون

برای تماس با تعمیرکار کلیک کنید